Hheee !

Pari viikkoa sitten meille tuli kotitaloudesta läksyx tehdä koton sämpylöitä. Meillä läksyt siirtyy koko ajan kohti viimeistä mahdollista teko päivää... Äitillä oli stressi päällä ku joutu valvomaa mun työskentelyä keittiössä ja meinas saada mahahavan ku mä menin ja pilluroin vettä... Nauru

Lopputuloksen keskiarvo (pojat, isi ja äiti arvosteli) oli semmonen ehkä 9. Kuulemma puuttui väri... Mut ne oli kyl aika hyvän makusia Yllättynyt, muuutta ihmettelin suuresti...

Sitten näitä kuvia... Ja kuvat By. äiti =)

1257864646_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1257864714_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

... Ja huomatkaa oon tullu suihkusta !!

Muita leipomuksia ovat esim. Mun ja Veeran "muffinsit" josta tuli mieleen muistakaa AINA katsoa missä pilkku on ! Oon tehny myös italianpataa, intianpataa, perunaa ja jauhelihakastiketta, mokkapaloja, pullaa, kiisseliä jne.

Mitäs kaikkea te tykkäätte leipoa? entä onko teillä jotain kömmähdyksiä esim. pilkkujen kanssa? Laura-täti kuuntelee =)

Love you all

Lally