Siis voitteko uskoa, mun pitäis lähteä tästä töihin! Kauniisti kommentoitte että "anna aikaa paranemiseen" (kiitos kannutavista kommenteista!!)....arvatkaa onko lääkäri samaa mieltä. Hampaitaan narskutellen antoi kolme päivää lisää sairaslomaa, kun sanoin että mulla olis nyt kaksi yötä heti alkutekijöiksi. Mainitsin myös etten ole omasta mielestäni työkykyinen!

Mun maksa-arvot olivat taas aavistuksen nousseet, joten kiltti lääkäri-täti kysyi tai oikeastaan mainitsi, etten saisi juoda lainkaan alkoholia. TIEDÄN!! Vastasin (pala kurkussa) etten ole juonut tippakaan alkoholia!! Lääkäri-täti ei vissiin usko. Ja kun mainitsin kovasta päänsärystä aina aamuisin ja kysyin voinko ottaa paratabsia siihen ja kuinka usein ettei maksa rasittuisi.... no no paratabsille ja yes yes buranalle... sanoin ottaneeni viikon aikana kax paratabsia -->*syyllistys* Ahaa, siitä maksa-arvot pompanneet!!?? En usko, että ne kaksi tablettia voi vaikuttaa vielä viikon jälkeen....

Keuhkokuvissa jo näin "tavallisen kulkijan" silmin saattoi huomata, ettei keuhkokuvat ollut parantuneet.... Lääkäri-täti sanoi niiden olevan parempaan suuntaan.... kunnes luki röntgenlääkärin lausunnon hienoin sanoin. Kun kysyin suomeksi mitä se teksti tarkoitti, sanoi lääkäri-täti siellä olevan hieman solmukkeiden suurentumista... MUTTA se ei selitä siis mun hengittämis-kipuja, eihän. Lääkäri-täti sanoi yhdellä sormella tökkäämällä lapaluun kohdalle "fysioterapeutille..." ja että mun täytyis mennä työpaikkalääkärille ja pyytää fysioterapeutti lähetettä. MITÄ VITTUA mä sillä teen?! Jos se oliskin pelkkää lihaskipua...en siltikään tarttis fysioterapeutille lähetettä -->saattaa jopa oma ammattitaito riittää venyttelyyn ja lihaskunnon tekoon, eikö?! MUTTA entäs jos en jaksa jumpata, koska hengästyn jo muutaman rappusen jälkeen. Johtuuko se hengästyminen siitä "mukamaslihasjännitystilasta"...EI vaan ehkäpä kuitenkin niistä imusolmukkeiden suurentumisesta...tai siitä että ne eivät ole ainakaan pienentynyt ja painavat hengityselimiä?? Ja kun rehkii (muutama rappunen) kertyy verta sille alueelle enemmän ja keuhkotkin laajenee, kun joutuu hengittämään rajummin tai yleensäkään... ja siksi imusolmukkeet painavat enemmän ko.alueita....

Menin vielä hoitajan luo lääkäri-tädin jälkeen...arvaa rupesinkin itkemään. Mua ärsyttää, kun mua epäillään alkoholin käytöstä vaikka sanon, että en ole käyttänyt. Mua ärsyttää se, että munt laitetaan töihin, vaikka vähemmän oppineetkin näkee etten ole työkykyinen.  Ja sekin ärsyttää, etten perkele pysty olemaan itkemättä vaikka kuinka ärsyttäis.

Todennäköisesti siis menen viikonlopuksi töihin... kun on vielä vähemmän henkilökuntaa (kuin arkisin), että oikein pääsen työnmakuun. Yritän parhaani... kysyinkin lääkäriltä, että haenko sairaslomaa herkemmin kuin yleensä vai olenko töissä viimeiseen asti...niin kuin viimeksi, kun minulta mitattiin töissä aina välillä happisaturaatiota -->ja  sitten taas jatkoin.

Olin muuten koko päivän 10-15 lääkärissä!! Saisko kohta jo päivärahaa... Lääkärin aika oli klo.13 -->lääkäri-täti oli myöhässä ja sitten, kun otti valtimoverinäytteen, jouduin sen vastausta odottamaan! Miksi?? Eikö sen olis voinut soittaa mulle? Jos se olis ollut huono arvo, niin ehkä senkin voi selittää väärinhengityksellä, niinkuin vissiin koko vitun tuberkuloosin. Ja miks turhaan mennä koko lääkäri-tädille, kun hänhän vois kysyä puhelimessa mun voinin ja olla uskomatta -->ja eiku nauhuri käteen ja sanelemaan.

Siis anteeksi, mutta olen niin kypsä! "Lääkäri-täti Kaikkonen" heh heh --> määräis Bepathenia nenän päähän, niin olisin jo kohta kunnossa...tais siis enhän mä kipeä koskaan ole ollutkaan...se Bepathen auttais mun hyperventilaatioon ja luulotautiin.