9985559bv

Nappasin tämän Karvisen somistamaan tylsää juttuani. Tosiaan "What a day" toivottavasti yö menee paremmin.  Olen tänään vapaalla niinkuin eilenkin ...ja kuumeessa! V...un  hirmu hienoa, mites olis huominenkin päivä kuumeessa? Se meinaan viel olis vapaapäivä.

Kun hain tänään lääkkeeni T-sairaalasta, huomasin ettei minun ehkä kuuluisi ajaa autoa edes pienessä kuumeessa....pienessä ja pienessä...mulla tuntuu jo tasan 37´lämpö hurjalta kuumeelta ja nyt kahtena päivänä ollut 37,5´c ja nyt alkuillasta asti tuntunut keuhkojen kipua oikealla puolella...onnex ei vasemmalla, etten vaan hermostuisi enempää ja luulis sydämes olevan jotain häikkää. Ja sitten mulla on kaikki lihakset niinkuin kauheen kipeät, niinkuin olisin urheillut, juossut ja pomppinut ....oliskohan se siitä kun siivosin maanantaina oikein urakalla? En meinaa ole jaksanut sitäkään puuhaa tehdä koskalie viimex...

Isäntä on Helsingissa ollut nää pari päivää...tulee huomen illalla vasta kotiin. Muuten varmaan olisin nukkunut nää kaikki vapaapäivät. Noh, huomenna saan nukkua jopa puol kahdeksaan, kun lapset menee myöhemmin kouluun. ....siis jos menee. Pojat sain tänää possuflunssa-piikit ja vaikuttavat aika kivuliaalta pistetyistä käsistään. Petterillä oli tasan 37´lämpö; kunpa ei nousis. Markus taas on kovin yskäinen jo ilman piikkiäkin.

Kiitos muuten kannustavista sanoista, kommenteista, teoista ja ehdotelmista! Joo, olishan se ihanaa, jos joku siivois mun puolesta...mutta kun nuo sotkut mitkä mua nyt eniten häiritsee, on noi kynttiläsomisteet ja kynttilät pitkin kämppää, repimättömiä läpikäytyjä kirjeitä ja muita (kertynyt taas kaappi täyteen...) ja muuta postia joka vaatii lajittelua, vaatehuoneen siivous....jne. Eli sellasta puuhaa jota ei voi oikein muut tehdä, koska haluan ne käydä kaikki ite läpi ja laittaa omalla tyylillä jotta löydän ne sitten jos ja kun... you know?

Niin, voi olla että tää olotila on siitä, kun mulla on noi maksa-arvot hiukan nousseet taas... Seuraavat labrat kait vasta joulukuun alussa. Silloin on myös keuhkokuva suunnitteilla ja lääkäri sitten vielä niitten jälkeen.