Jee! Söin viimeiset pillerit liittyen tähän perkeleen pöpöön tähän sairauteen. Nyt sitten saan "terveen paperit". Ja olo onkin pirteämpi ja iloisempi, jaksan kävellä ja hengittääkin!! Olen jopa pohtinut kunnon kohotus lupausta uudeksi vuodeksi... viimeksi tein tuon lupauksen vuosi sitten ja hukkaanhan se 10 kerran jumppa kortti meni.  Ajatella, että noin kolme viikkoa on ollut ns.terve olo koko tänä vuonna!!  Tulevana tiistaina mulla on vielä joku puhallus koe taas... vähän jännittää, jos taas tulee niin paha olo kuin aiemmilla kerroilla... vaan eipä nyt taida tulla, kun on muutenkin niin hyvä olo.

Toivon kaikille Terveyttä Vuodelle 2010!!! Kiitos kaikille myötä-eläneille, kannustaville --> tämä vuosi on ollut monella tapaa herättävä kokemus. Turhat asiat on jäänyt, stressi vähentynyt. Olen oppinut, ettei minun ole pakko jos en jaksa ja olen oppinut vähentämään suunniteltuja menojani ajatuksella "saatan tehdä niin tai noin, jos jaksan, viitsin, haluan... tai saatan jättää tekemättäkin..."