Olen kipeä! Mutta siitä ei enään tässä perheessä sitten mainita!!

En suosittele lukemaan enempään, jos olet vähänkin "älä jaksa narista pienistä"-tyyppi.

Soittelin tuossa parille ystävälleni ja yritin kysellä heidän kuulumisia, mutta pakostakin rupesin purkaamaan omaan paskaa oloani heille. He sentään osasivat kuunnella ja yhtyä kuskustelemaan asioistani, kiitos! Mutta puhelimen kautta ei voi halia, nähdä toisen ystävällisiä kasvoja.

Meidän perheessä olen tietysti minä kipeänä, ollut jo alkuvuodesta. Nyt sitten on ollut myös Markus muutaman päivän ja Petterin 1½viikkoa sekä Lauran polvea on tutkittu ja hutkitaan lähiaikoina vielä lisää... Eli oman vointini pohtimisen ja hoitamisen lisäksi olen hoitanut ja murhettunut lasten voinnista. Oma päiväni koostuu omien lääkkeiden napsimisesta, lämmön mittaamisesta itseltäni ja lapsilta, arjen "pikkutyöt".

Noh kenes kanssa puhuis...ei lasten kanssa -->ei turhia murheita heille enempää, ei heidän kuulu minua hoitaa. Ihan itku pääsi, kun Isäntä tuli Helsingista kotiin -->helpotus kauhean arjen keskelle --> ja paskat! Minun kanssani ei voi kuulema jutella mitään, kun juttelen vain siitä kuinka kipeä olen ja siitä ettei verikokeissa näy mitään ...HALOO! Ehkä nuo asiat ovat omassa mielessäni päällimäisenä, ei ole muuta ajateltavaa, kun kykkii kotona, makailee kuumeessa, kuuntelee päivästä toisee hoitajien ja lääkärien lauseita "ei verikokeista ja keuhkokuvista löydy..." Mikähän tämän kuumeen aiheuttaa? EVVK nousis kunnolla vaikka yli 40´c ...ärsyttää tämmönen 37,3´c. Lääkärit ja hoitajat katsovat minuun epäillen, tuntuu ettei minua uskota, ei uskota että mun keuhkot sattuu, tuskin edes sitä että mulla on kuumetta --> mullahan on hoito jo loppusuoralla! Olen terve kaikkien kokeiden perusteella! Miksi vielä samoja oireita kuin keväällä. Silloinkaan ei uskottu. 

Joo, olishan se kiva jutella muista asioista... Isännän kanssa kovin vaikeaa. Hän ei puhu mistään mitään. Saa oikein lypsämällä koittaa saada jotain keskustelua -->ja silloin olen w...umainen. Hellyyttähän tässä kaipaisi --> tunnen itseni tautiseksi, paskaksi, rumaksi ja kuulema haisenkin lääkkeiltä. On se hyvä etten haise alkoholille tai mällille.

Sivuhuomautuksena, että nyt tässä mittasin samalla kuumetta ja se on jo 37,7´c  ..mahtaakohan se olla siitä että kusi kiehuu päässä? Ennen vanhaan Isäntä oli aina "saman peiton alla" kun olin kuumeessa...eipä ole nyt ollut, ei.

On se jännä, kuinka tekee mieli itsekin lähteä ulos bailaamaan, tanssimaan ja vaikka ryyppäämään. Äh, yliliioiteltua. Mikäs kodin voittaisi....kodin...hym.