Suht rauhallisesti on Itsenäisyyspäivä alkanutkin; olen yövuorossa. Täällä sitä haukotellaan ja jalat on ihan hirveen levottomat...tahtovat nukkumaan niinkuin minäkin. Lähden täyttelemään kaappeja ja muutenkin kulkemaan, se helpottaa levottomiin jalkoihin ainakin minulla, että liikkuu/kävelee/seisoo niiden päällä. Ja sit voi mielessään laulaa "mul on levottomat jalat, levottomat jalat..." niin kuin Hassisen kone aikoinaan.

 

 Levottomat jalat

Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri

näin huutaa jalkani turvonneet, asfaltissa kahlanneet


CHORUS:

Kuka vie, kuka vie ja mitä mä saan?

Mull on levottomat jalat, levottomat jalat, levottomat jalat,

levottomat jalat, levottomat


Koe hyvä, koe paha tuli, koe koe rinnassasi tuli

Seinään pää ja uudelleen, sitä rytmissä päivittäin mä teen


CHORUS


Ei asu sisälläni rauha eikä maistu mulle vesi jään veden alle

On kiire jo löytää paikkaa uus ja joka hetkessä lepää ikuisuus


CHORUS


Rauha, rauha, rauha, rauha, rantarauha

Näin huutaa pääni hädissään mutta jalat vie ja taas mennään


CHORUS

P.S. muistakaahan äänestää "mieleisin kuusi" äänestyksessä (aiempi juttu, tsekkaa alaspäin)