Tulipas nukuttua liian vähän viime yövuoron jälkeen (vain noin 3½ tuntia) koska minulla oli ensin lääkäri klo.13 ja sen jälkeen hain ukin lapsenvahdiksi (koska mulla tämä yövuoro ja Hannu on Kittilässä). Kaupanreissun jälkeen vein Markuksen jääkiekkoharjoituksiin ja lähdin itse tutustumaan Lauran kouluun ja opettajiin (vanhempainilta). No tutustuminen jäi hiukan kesken, kun piti Markus kyyditä viel harjoituksista kotiin ennen yövuoroani....hoppu tuli, mutta ehtisin ajoissa.

Tosiaan nyt toinen yö menossa, ja olisin 100 kertaa mielummin nukkumassa kotona. No jotain 5½ tuntia vielä...heh. Noh eiköhän tämä tästä. Olen jo monet lattiat saanut pestä "pikku vahinkojen" takia ja sitten olen saanut kuulla, että olen valinnut väärän ammatin, kun en suostu kaikkiin kotkotuksiin keskellä yötä. Nyt vaan on niin väsynyt, ettei jaksais kuunnella tommosia...eikun hymyillen eteenpäin! Mitähän loppu yö tuo tullessaan?  Jospas menis syömään eväitä --> olen kuullut että; "hyvä ruoka, parempi mieli" joten testataan nyt sekin.

Ei muuta kuin huomenta vaan ja parempaa perjantaita kaikille!