Siis ihan ihanaa, kun yövuorot ovat rauhallisia.... mutta tämä on melkein raskaampaa, kuin sellaisen vauhdikkaamman yövuoron tekeminen. Oikeesti pidän todella yövuoroista, olen aina pitänyt. Olen niitä toivonutkin olevan useammin ja nyt niitä on ollutkin 2 x 2-3 yötä kolmen viikon aikana.

Nyt olen joutunut muutenkin toivomaan muitakin työvuoroja, kun Isännällä on jos jonkunlaista "hanakoulutusta" ympäri Suomea ja ....ja kohta hän lähtee Roomaan muutamaksi päiväksi. Ihan oikeesti, TAHTOO MUKAAN! Toisaalta tuntuu ettei omalla kohdalla kannata mitään enää suunnitella reissuja ja lomia, kun on koko ajan kipeenä. Jos totta puhutaan, mun olis parempi ollut nyttenkin jäädä kotiin...kuumeilua taas ja jatkuvasti. Mutta, jos olisin ilmoittanut seitsemältä illalla, etten voikaan tulla yövuoroon kun mulla taas vaihteeksi nousi kuume, minut olisi varmaan ammuttu! On hyvin vaikeaa saada sijaisia, varsinkaan noin pienellä varoitusajalla.

Noh ei tässä ole sen vaikeampaa olla kuin kotonakaan. Buranaa otin ennen tänne lähtöä...ei tunnu auttavan... mutta kuten jo aiemmin sanoin, onneksi on rauhallinen yövuoro!

Tämä on toinen yö, sitten alkaa vapaat vai pitäiskö sanoa "vapaat". Oman arjen pyörittäminen on melkein kuin työtä, mutta hyvin organisoimalla ja delegoimalla hommia (jopas on hienoja sanoja mun suustani ja  tähän aikaan yöstä), siitä selviää....loputonta työtä.