Nyt olen ollut reilun viikon töissä. Hyvin kaikki minut vastaan otti , vaikka kovasti sitä jännitinkin. Ei turhia voi-votteluja vaan rohkeita kysymyksiä mitkä eivät ole tuntuneet mitenkään utelulta. Varmaan itsekin olen valmis kaikesta juttelemaan ja purkaamaan samalla tätä omaa taakkaa joka mielessä kokoajan myllertää.

Ensimmäiset päivät tuntuivat ihan helpoilta, sillä kerrankin meillä oli hoitajia tarpeeksi (toisinaan tuntui jopa liiaksi). Eli sain ihan rauhassa tulla takaisin työelämään. Mutta nyt, kun on normaalimäärä hoitajia työvuoroissa, saa töitä tehdä vaikka ja kuinka. Jotenkin sitä töissä vielä jaksaa, mutta kotona olen tosi väsynyt. Kotona odottaa ne kuuluisat kotityöt..... joo, arvaa että nyt moni kommentoisi että "pyydä sitä isäntää tekemään ja ja ja ..." Mä olen vähän semmonen, että työt tarttis tehdä sanomattakin/pyytämättäkin/käskemättäkin kun sellaista näkee  ---> "vie mennessäs tuo tullessas" -periaatteella ja jos toiset ei sitä huomaa tai eivät huomaa esim. hurjaa tiskivuorta niin niissä on joku vika. Joko sen teen minä napisten tai jätän tekemättä.

Sunnuntaina mulla oli iltavuoro ja maanantaina aamuvuoro. Olin ihan kuollut  niitten jälkeen. Nukuin aamuvuoron jälkeen 3 tuntia päiväunta. Sitten heräsin kuulustelemaan englannin sanoja Lauralta ja katsoin huippu-malli haussa ohjelman ....sitten menikin yöunille ja nukuin seuraavaan aamu-kahdeksaan.

Mulla on taas ollut sitä pientä lämpöilyä, niinkuin mulla joskus aiemminkin on ollut. Sitä ei oikein selitä mikään. Pe illalla 37,2´c niinkuin lauantai ja sunnuntai illallakin. Maanantai illalla oli 37,3´c  aamuisin sitä ei ole. Väsyttää pirusti.

Eilen oli verikokeilla ja taas GT arvo noussut; 104! Toinen maksa-arvo, ALAT 71 eli aavistuksen laskennut onneksi vaikkakin vielä liian korkea.

Tänään sitten olin semmosissa puhallus kokeissa, joissa olin sairastumisen alkuvaiheessakin (tai silloin kun ei vielä tiedetty mikä mua vaivas). Vedin keuhkot oikein oikein täyteen ja puhalsin keuhkot oikein oikein tyhjäx useita kertoja eri nopeuksilla. Sitten sain avaavaa astma suihketta neljä kertaa, ja puhaltelut jatkuivat vartin päästä uudestaan. Hiukan aiemmin lopetettiin, kun mun naama rupes pistelemään...ylihengittämisestä, heh ei kait?! Huomenna kuulen kait lääkärin (jonkun mukavamman) mielipiteen asiasta, mutta puhallus tulokset olivat heikompia kuin aiemmin kuulema....

Puhaltelusta tuli näköjään kokopäiväksi paha olo. Noh, mikäs sen kivempi tapa viettää ainut vapaapäivä... lähdenpä tästä pyykkikonetta tyhjentämään  (puke)