Tämä vieras pääsi heti hengestään, kun yritti tulla mun sänkyyni!

1246792932_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Muuten vieraat piristävät päivääni!! Tänäänkin kävi mun veli (joka lainasi tietokoneensakin mokkuloineen minulle tänne)  ja mun sisko (joka toi vishyä ja muita herkkuja) ja hänen tyttönsä (jolla treffeille kiirus) ja meijän pojat (kovin villeinä). Illemmalla on tulossa vielä ystäväni PS (joka on piristänyt useampana päivänä mua täällä).

Muuten päivät kuluu ristipistotyötäni tehdessä tai näin tietokoneella.

1246797051_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tuosta tulee "toivomus-kaivo" ...tämän aiheisen kuvan ristipistotyöhöni valitsin, koska olen tehnyt joskus runon Toivomuskaivosta.

Nyt en ole jaksanut kunnolla kävellä pariin päivään, keuhkoihin (tai niitten ympärille) sattuu ja on vaikea hengittää. Äskenkin, kun olin ulkona, otti aika koville, vaikka hiivin aika hiljaa. Nyt jäivät raput kävelemättä -->hissillä niin ylös kuin alaskin. Verikokeet ovat kuitenkin olleet hyvät ja vissiin perjantainen keuhkokuvakin (ottivat varmuudeksi). Hoitaja sanoi vaan lääkkeiden alkavat nyt puremaan ja tämä minun pöpö ei oikein pidä siitä. Ai niin, mikä minulla todettiin siellä imusolmukkeissa oli tuberkuloosi. Ja koska se oli imusolmukkeissa, niin ei tartuta. Eli hyvä. Olis ollut muuten eristystä koko perheelle kuus viikkoa....ajattele kuus viikkoa neljän seinän sisällä kesäkuumalla. Ehkä olisin itse sen jaksanut, mutta lapset ei ois päässy ulos kokoaikana ja oltain mahdollisesti oltu samas huoneessa. Isäntä olis ihan oikeesti varmaan seonnut....toisaalta olis ollut ilman alkoholia, tupakkaa... MUTTA onneksi näin ei käynyt. Ei tämäkään kaksi viikkoa kivaa ole, mutta kuitenkin parempi vaihtoehto.